Emilia Popa are o experiență de 12 ani în industria serviciilor financiare și de consultanță, concentrându-se pe brand management, identitate corporativă, PR, dezvoltare de produse, comunicare de criză, branding de angajator și new media pentru clienții B2B. Ea a jucat un rol central în două procese de rebranding implementate cu succes, șapte produse nou lansate în ultimii trei ani, locul 1 trei ani la rând în cadrul unui grup de companii prezent în 67 de țări în ceea ce privește expunerea în media şi 170 de evenimente de business. Anterior, a fost unul dintre membrii bordului ASER (Asociația Studenților Economiști din România), gestionând proiecte axate pe educația tinerilor și responsabilitatea socială. Emilia a absolvit recent Magna Cum Laude de la Oxford College of Marketing, fiind recunoscută ca membră asociată a Chartered Institute of Marketing. A studiat Management Economic în cadrul Academiei de Studii Economice din București, cu o bursă de 6 luni la Faculdade de Economia da Universidade do Porto. A absolvit programul de masterat Managementul Proiectelor, organizat de Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică în colaborare cu Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.
Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să navigaţi cât mai bine. Mai multe informaţii despre cum utilizăm cookie-urile găsiţi în politica noastră de confidenţialitate.