Cătălin Ștefănescu

Visul pentru România

Text bio

Iulia Stănescu

 Îmi doresc ca educația financiară, cea antreprenorială și cea digitală să fie accesibile pentru copii și adolescenți cât mai devreme, chiar din școală, fiind atât de necesare într-o lume aflată într-o continuă schimbare.

Iulia Stanescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De trei ani a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Iulia este co-organizator SocialPedia, eveniment educațional dedicat pasionaților de digital, și susține cursuri de social media pentru copii și pre-adolescenți.

Eugen Coandă

Cu ajutorul comunității 4gile Minds îmi doresc să schimbăm lumea de business prin revoluționarea modului în care companiile funcționează, de la cultura organizațională și până la procesele operaționale. Sunt increzător că o astfel de schimbare aduce inevitabil o creștere considerabilă în calitatea vieții oamenilor.

De mai mult de un deceniu, Eugen lucrează pentru METRO.digital Romania, iar in ultimii 6 ani s-a concentrat pe schimbarea organizațională și leadership. De-a lungul carierei sale a fost implicat în construirea a peste 20 de produse digitale și servicii, în wholesale, retail, HR, marketing și event management. Este pasionat de setarea unui context organizațional prielnic dezvoltării unor strategii axate pe maximizarea valorii.  Rolul său actual, acela de lider al domeniilor Lean-Agile si Product Management, îl ajută să aibă impactul și influența dorite.

Mia Munteanu

Visul pentru România

Antreprenor în industria creativă, Mia Munteanu este fondatorul studioului de comunicare Fennec și co-partenerul proiectelor Yoga City & V for Vintage.

Din 2011 și până în prezent, în cei 10 ani de experiență, lucrând alături și pentru branduri precum Nokia, Nestle, Dove, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA sau FAN Courier, câteva exemple, Mia a pus bazele multor proiecte integrate de comunicare și a reușit cu ajutorul echipelor pe care le-a coordonat de-a lungul timpului să lanseze campanii premiate și apreciate la cele mai cunoscute festivaluri de publicitate și creativitate din România.

Victor Țăpeanu

Visul pentru România

Victor este acel gen de om de la care ai de învățat, de la care te inspiri. Este omul care îți oferă contextul în care să crești și să te dezvolți, este omul care iubește să calce cu bocancii în confortul în care te afli, să te atârne de o sfoară deasupra unei prăpăstii și să îți spună că doar tu poți să faci următorul pas să construiești ceva. Și tu o faci pentru că el e acolo și îți spune că poți și fără să îți dai seama ai construit un pod, tu și toți ceilalți care ați fost în aceeași situație și cu aceeași dorință, dar care singuri nu ați știut să vă observați.

Dacă ar fi ceva ce îl poate caracteriza este curajul împins la prima vedere spre inconștiență. Lucruri care pentru alții par nu doar imposibile, ci ating absurdul, pentru el sunt doar niște imediate provocări pe care nu le refuză, ci pe care și le asumă, le trăiește din plin. Dorința lui de a schimba mentalități, de a crește oameni, de a le arăta frumosul din viața lor este atât de puternică încât dacă te urci în barca lui, nu mai vezi pericol în nimic, ci doar plăcerea de a munci, de a te autodepăși, de a ajuta o echipă, de a face lucruri mari.

Victor – Artist paradoxal pragmatic, ambasador cultural și lider al unui manifest socio-cultural numit Cuibul Artiștilor. “Înconjurat de prieteni care cred în mine, atrăgând oameni care o vor face în continuare tind să realizez că România este modificată doar împreună prin lucruri mici și constante. Conștient de nopțile albe pentru a ajunge la performanță, am canalizat toată energia spre a face ca arta să se întâmple. O duc mai departe ca artist și mă simt dator față de valorile mele ca om, să ofer artă oamenilor și să ofer poesis, mimesis și catharsis.”

Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să navigaţi cât mai bine. Mai multe informaţii despre cum utilizăm cookie-urile găsiţi în politica noastră de confidenţialitate.